Saç Aksesuarları

En kocamanından merhabalar!! :)

Hayatın koşturmacasından fırsat bulup bu postu hazırlıyor olmaktan mutluluk duyuyorum... Artık bundan sonra bloğumu hiç ihmal etmeyeceğim, kendime söz verdim. :P Zira, hayat akıp giderken arkamızda bıraktığımız güzel yaşanmışlıklar adına, blog tutmak da ayrı güzel bir aktivite öyle değil mi?

Bloğumdan ayrı kaldığım bu zaman diliminde sadece takip ettiğim blogları unutmadım, yine takip ettim ve bağımlılık yaptığı kanısına kesinlikle katılıyorum. :)

Ayrıca bugün Kadir gecesi. Herkesin mübarek Kandilini tebrik ediyorum! Dilerim, yaşanmakta olan savaş ve katliamlar son bulur!! Tüm insanlık adalet ve barışın hakim olduğu bir dünyada insanlığını yeniden bulur... çünkü gerçekten eski düzeni özledik!:( Allah tüm iyi insanların yardımcısı olsun...

Bu yayınım saç aksesuarları ile ilgili. (Biraz daldan dala oldu ama kusura bakmayın lütfen!:) 
Kendi özel günlerimizde yararlanabileceğimiz aksesuarlar adeta göz kamaştırıyor. Nişan, kına, düğün, akraba düğünleri ve diğer özel günler için kullanım alanları ile çeşit yelpazesi oldukça geniş. Çok şatafatlı saç tasarımlarını kendime yakıştıramıyorum, sade ve şık olmalı.
Bunun gibi mesela;


Belki gerektiğinde bizlere fikir verebilirler. *.*





                        


   



                        















0 Dear Comments❤ :

İzleyiciler