Kendinizi ve Hayatı Keşfetmeniz İçin


...Bu slogan Genç Beyin dergisine ait ve ben de bugün bloğumda Genç Beyin'den bahsetmek istedim. Gerçi bu dergiyi duymayan yoktur sanırım ama yine de faydalı bulduğumdan, henüz keşfedemeyenler ve haberi olmayanlar için bu postum.

Genç Beyin dergisini liseden beri okumaktayım ve bugüne kadar hayatıma kattığı anlamlardan, içerdiği derin bilgilerden, gerçek hayattan alıntılanmış yönlendirici örneklemelerden ve içerdiği uzun yazıları dahi sıkılmadan okuyabileceğiniz bir dergi olmasından dolayı, özellikle okunması gereken yapıtlardan sadece bir tanesi diyebiliyorum.

Ayrıca belirtmeliyim ki, içerik olarak kaliteli ve doyurucu bilgilerle dolu bir dergi. Genel kültür, psikoloji, eğlence,yaşanmış hikayeler, iş ve özel hayatta pusulamız olabilecek güzel bilgiler, vs.. hepsi bu dergide de mevcut...

Dergiye sahip olabilmek için abone olmak gerekiyor. İstediğiniz taktirde, ayıracak vaktiniz varsa Genç Beyin seminerlerine de katılabiliyorsunuz ve katıldığınıza dair tarafınıza imzalı bir katılım belgesi veriliyor. Bir seminerine ben de katılmıştım ve o zamanlar,yani 3 yıl önce 50 TL gibi bir ücret karşılığı vardı. Genelde uzun seminerler sıkıcı olabiliyor, fakat burada sıkılmıyorsunuz.

Genç Beyin dergisi hakkında ayrıntılı bilgiye:  http://www.gencbeyin.org/  linkinden  ulaşabilirsiniz. 

0 Dear Comments❤ :

İzleyiciler