Tatil Postu

                Tatil dönüşünde kısa da olsa bir tatil postu yazmak istedim, çünkü bunu bloğuma söylemesem olmaz diye düşündüm..(: Şimdi kendimi yeni bir iş-güç dönemine daha da hazır hissediyorum, bu tatilde fazlasıyla enerji yüklendim, şarj oldum diyebilirim.. Fotoğrafçılık yönümü de keşfettim, mesela en alttaki (deniz resmi) foto çekimi bana ait, ismi de var; "Mavi Altın!" naçizane.. (:

Sağolsunlar, çok sevgili patronumuz ve patroniçemiz sizleri çooook ama çok seviyorum, anlatamam!  ...ve arkadaşlarımı da sevdiğimi söylemeden geçemeyeceğim.. 
Hâttâ birkaç kare tatil fotosu eklemek isterdim ama şimdilik iki tanesi yeterli olur sanırım... 

               Kısacası; Artık daha dinamik bir Tuba var İstanbul!... Beni o trafiğinle ve o kalabalıklığınla hemen yorup üzemezsin artık! :)


 ♥

7 Dear Comments❤ :

Arpita dedi ki...

Nice photos.... is that you?

queen_ff dedi ki...

Merhabaaa..Bloguma hoşgeldiniz..Bende takip ediyorum artık sizi...Çok tatlıymışsınız bu arada demeden geçemeyeceğim..
Sevgiler...

bırtutamkekik dedi ki...

senn çokkk şekersin kiii...
sayfama yaptığın o güzel ziyret ne değerli yorum için çok teşekkür ederim canısı...
takipteyim artık bende...
öpüyorum seni..
sevgilerimle...
:))

Profösör dedi ki...

Her iki resim de birbirinden güzel.. Takipteyim...

Unknown dedi ki...

Arpı, Yes, my photo. Thank you so much for your nice comment!:) welcome to my blog! i hope to see you again.. Happy days!:)

queen_ff, Merhabaa! siz de benim bloğuma hoşgeldiniz! Bloğumu ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için çok çok teşekkür ederim!..:) Ben de sizin takipçinizim, tekrar görüşmek dileğiyle.. Sevgiler..:)

birtutamkekik, Öncelikle çok teşekkür ederim tatlı yorumunuz için, bloğumu ziyaretiniz için ve bloğuma katıldığınız için, çok sağolun! Ben de sizin takipçinizim :)Çok sevindim gerçekten, hoşgeldiniz bloğuma..! Sevgilerimle.. Mutlu Günler!:)

Profösör, Çok teşekkür ederim, sağolun!:)

Unknown dedi ki...

Sabrina, thank you very much! merciiii..:)

Unknown dedi ki...

i love every foto with sea...i feel like it sets me free...
thank you for stopping by....i'm following...hope you keep in touch...

kiss,
http://cocobloggers.blogspot.com/

İzleyiciler